Известие

Collapse
No announcement yet.

имам проблем едно такова гадно тракане като дизел постоянно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от TRENDi
    Първоначално публикувано от hsr
    ...,а по-скоро някакво "стържене" на лагер,ролка,водна помпа или нещо др. Интересното е,че се чува по-силно от лявата страна където са тия джаджи
    От тази страна ти са и веригите, но звука им си е специфичен, "я го знам" и то много добре . Дали е някоя от въртеливите истории се проверява лесно като свалиш ремъка на водната помпа и хидравликата и по-трудно този на алтернатора (а вече става и допълнително игриво, ако имаш и клима, т.е. + компресор и обтяжна ролка да ти се пречкат в повече). Палиш колата и почваш да слухтиш (все пак не се услушвай прекалено дълго - водната въртележка не работи ). Ако шума изчезне - там е играта...
    Мерси за съвета Тва обезателно ще го пробвам,ама само малко да се пооправи времето,че си нямам гаражче и после ще се похваля/оплача какво съм установил :P
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от hsr
      Първоначално публикувано от TRENDi
      Първоначално публикувано от hsr
      ...,а по-скоро някакво "стържене" на лагер,ролка,водна помпа или нещо др. Интересното е,че се чува по-силно от лявата страна където са тия джаджи
      От тази страна ти са и веригите, но звука им си е специфичен, "я го знам" и то много добре . Дали е някоя от въртеливите истории се проверява лесно като свалиш ремъка на водната помпа и хидравликата и по-трудно този на алтернатора (а вече става и допълнително игриво, ако имаш и клима, т.е. + компресор и обтяжна ролка да ти се пречкат в повече). Палиш колата и почваш да слухтиш (все пак не се услушвай прекалено дълго - водната въртележка не работи ). Ако шума изчезне - там е играта...
      Мерси за съвета Тва обезателно ще го пробвам,ама само малко да се пооправи времето,че си нямам гаражче и после ще се похваля/оплача какво съм установил :P
      OFF по главната тема и ON към hsr (можеше и на ЛС, но мисля, че едва ли някой ще възрази и тук да е отговорът)
      Ако не е на умиране работата, най-добре изчакай пролетта. Ако никога не си си играл с ремъците ще те застигне бялата гостенка , докато се бориш с тях.
      За първи път тази операция(смяна на 2-та канални ремъка)ми отне време от 9:00 до 15:00 на една 155 8V без клима, а бяхме и двама. След това вече, като се има предвид, че имах опит, този на хидравликата и водната помпа мога да си го сменя за 15-20 мин. мах. Той е по-лесен, защото е външен (откъм казанчетата) на шайбата, на която е и този за алтернатора. Имаш достъп до болтовете, които го отхлабват (при хидравличната помпа, откъм изпускателните колектори), и от горе и от долу (на единият се държеше и контра да не превърта). Този на алтернатора, обаче е истинско изтезание . Правят се неземни гимнастики, за да докопаш долният болт за разхлабване. Като се добереш до него установяваш, че нямаш грам място на никъде да мърдаш инструмента, който си успял да сложиш, т.е. нямаш рамо, а в 99% от случаите е затегнат зверски. Въпреки всичко след много мъки и 1/360 -та оборотчета успяваш да разхлабиш и махаш шибаният ремък .
      Мислиш си, че най-лошото е минало, но съвсем не е така . Първо и двата ремъка (особено, ако са нови) влизат с клизма . Под клизма разбирай, че става с леко превъртане на шайбата на вод. помпа за единия и тази на алтернатора за другия като внимаваш при тази манипулация да не ги резнеш или преебеш някой от каналите им. Този за помпата е общо взето лесен - свалянето в обратен ред - имаш даже (да не повярваш, че жабара е направил още едно нещо, освен таблото с уредите, което да не ти ебе бойната слава при демонтажа/монтажа ) и удобно място да използваш щанга при обтягането.
      Стигаш до момента с обтягане на алт. ремък, който, че естествено след като си се счупил отвсякъде, докато го разхлабих, свалиш и сложиш пак, си решил да го мислиш накрая. На алтернатора има механизъм за обтягане на ремъка. Истинско доказателство, че в завода на Алфа е имало и жабар с мозък в главата (горната) :P . Ако е читав си обтягаш ремъка и се разбиваш, докато стегнеш долният болт . Докато правех тази операция, по едно време, даже почнах да си мисля да сваля направо инжекциона, за да си отворя място, но вече треперех от нерви и умора (в твоя случай ще е и студ) и се отказах (в последствие, когато си сменявах гуменяците към всмукателните колектори разбрах, че случайно съм си спестил още един чанч). Ако имаш "късметът" да не ти е здрав механизма (както беше при първата Алфа 155, на която се борих с ремъците) най-добре си намери отнякъде автоматичен пистолет, сложи 1 патрон в пълнителя и поиграй на руска рулетка ... Задължително търсиш 1 човек подкрепление, да напъва с щангата, докато ти трябва да измислиш през това време:
      1. Как двамата да застенете там;
      2. Как да затегнеш болт при появилите се +2 "extra bonus" препятствия (щанга и човек) в "комфортно"-тясната обстановка;
      3. Какъв е шанса да не смажеш някое пръстче в цялата навалица;
      4. 5... Няма начин да е само това .
      Ако все пак си успял с обтягането, те очаква твоят "най-добър" приятел - долният болт на алтернатора. След много гърчене, чудене (как си успял да го разхлабиш изобщо), и няколко успешни микро оборота решаваш, че горният е достатъчно стегнат и няма да се разхлаби ремъка, събираш с триста инструментите и се прибираш, псувайки всичкото жабар, имащ общо с направата на колата (в твоя случай следва живото-спасяваща процедура против премръзване ).


      Кога написа ще ги видиш тия работи?...
      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
      Мненията са като задниците - всеки си има!

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от TRENDi
        ....Кога написа ще ги видиш тия работи?...
        Май ще взема да изчакам до лятото

        Майтапа настрана,ама сериозно ме наплаши :P Въпреки това обаче ще трябва да се пробвам пък каквото стане Обтегача на алтернатора незнам в какво състояние е обаче скоро мисля да го проверя,че ми се случи 1-2 пъти да ми "пресвири" ремъка Мерси още веднъж за подробното описание
        155 1.8 8v TS & FZR 600

        Comment


        • #49
          Здрасти скъпи собственици на така красиви автомобили и също така капризни.Имам 146 т с 88kw като я взех изглеждаше като нова от вън и от вътре и продължава да е така, но и аз не мога да разбера типично ли е да има разлика в звука на 2валовите мотори и 1валавите защото и мен от време на време ме гризе този на моменти дизелов шум.Както всички знаем в България на всеки 2ма се падат по 3ма авто професори и един такъв ми каза че това било шум от ролката на ангренажния ремък ,а той е на 16,17хиляди км тя също.Този кит на вариятора ли беше ако е от него то зи шум точно каде трябва да се чува и ако не се смени опасно ли е(за кита става въпрос)? БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

          Comment


          • #50
            За начало можеш да смъкнеш пистовият ремък и да ограничиш шумовете.Ако продължи шумът тябва да се обърнеш към ПОЗНАТ мойстор:казвам ти го като на познат.
            Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
            Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

            Comment

            Working...
            X